pokusny obrazek

Nová pravidla viditelnosti

Autor: . | Článek na téma: Osobní marketing

Poměrně jasně si vybavuji, že mezi řadou příjemných důvodů, proč jsme jako dospívající kluci navštěvovali taneční, byla i možnost seznámit se s novými lidmi, kteří překračovali hranice našeho sousedství a školních tříd. Seznámit se pak s alespoň polovinou účastníků mohlo být považováno za poměrně slušný výkon.

Dnes nám prostředí informačních technologií umožňuje se přes sociální sítě „spřátelit“ nebo „navázat spojení“ s takovým množstvím lidí, že by nám nepomohla ani soustavná docházka do všech tanečních až do konce našeho života. Moderní technologie rozšiřují naše sociální a informační obzory. Mám však pocit, že stejně jako je složité se v přemíře informací vyznat a nějak je smysluplně uspořádat, je v množství „spojení“, „přátelství“ a vlastních blogů obtížné nezapadnout do zaměnitelnosti a neviditelnosti.

Při své práci poznávám řadu skvělých lidí, kteří nemají ambici na své schopnosti a svůj talent nějak mimořádně upozorňovat. Poznal jsem však i mnoho těch, kteří si uvědomují, že své touze po dosažení svých osobních a profesních cílů chtějí jít naproti. Pro obě skupiny lidí jsem se vydal na cestu po poznávání nových možností a příležitostí, jak ze zatím pouze talentovaných dělat úspěšné a z těch, co chtějí vybočit z řady, činit viditelné. Jak jsem napsal už výše, možnosti moderních technologií nám posouvají naše sociální a informační obzory. Pro začátek je dobré si přiznat, že v tomto prostředí začínají platit zcela nová pravidla viditelnosti.

Share Button

Václav Šlapák

Trenér, kouč, manažer a spoluzakladatel společnosti Skills, spol. s r.o. Více než 20 let se věnuje obchodu, podnikání a pomáhá mnoha firmám a jednotlivcům, rozvíjet svůj potenciál pro úspěch v obchodování. Vytvořil i unikátní systém testování kompetencí úspěchu a jeho záměrem bylo založení asociace profesionálních obchodníků APO, která buduje dobré jméno obchodu.

Komentáře: