Snímek obrazovky 2014-04-23 v 17.36.31

Řekni to podstatné ve 30 vteřinách!

Autor: . | Článek na téma: Osobní marketing

Moc slov. Moc slov může být, když někdo dlouze hovoří, ale jakmile přestane mluvit, málokdo tuší, co bylo vlastně sděleno. Podobně lze popsat mnoho „áčtyřek“ a nesdělit vůbec nic. Ve svém druhém významu může být také moc slov, když někdo dokáže volit ta správná slova a pohnout druhé k činům, nebo ovlivnit jejich přesvědčení.

A když se řekne moc informací? Moc dostupných informací, které nedokážeme uspořádat, může člověka zcela zavalit a snad ho i mentálně paralyzovat. Moc informací však také znamená, že lze disponovat takovým věděním, které nám může přinést výhodu nebo poznání věcí.

Moc slov i moc informací jsem si naplno uvědomil, když jsem se připravoval na natáčení svých nových videí. Mé pečlivě připravované scénáře vzaly po prvních natáčecích sekvencích za své, neboť oblíbenými pokyny režiséra se stalo: „Řekni to podstatné v 30 vteřinách“, „Stručněji a výstižněji“ apod. Ono se to ale snadno řekne.

Nakonec se ani jedno z natočených videí nevešlo do požadovaných třiceti vteřin. Přesto jsem si uvědomil, že chce-li být člověk v informační době slyšen a viděn, musí být schopen svá sdělení zbavit každého nadbytečného slova a ponechat jen to skutečně podstatné. Protože jen tak má šanci zůstat nepřehlédnut, když je všude okolo nás „moc informací.“

A podívejte se na výsledek :)

Share Button

Václav Šlapák

Trenér, kouč, manažer a spoluzakladatel společnosti Skills, spol. s r.o. Více než 20 let se věnuje obchodu, podnikání a pomáhá mnoha firmám a jednotlivcům, rozvíjet svůj potenciál pro úspěch v obchodování. Vytvořil i unikátní systém testování kompetencí úspěchu a jeho záměrem bylo založení asociace profesionálních obchodníků APO, která buduje dobré jméno obchodu.

Komentáře: